مجله آموزشی

از بین بردن جای مبل از روی موکت

از بین بردن جای مبل از روی موکت

آیریس موکت قصد دارد روش های از بین بردن جای مبل از روی موکت را به شما عزیزان معرفی کند تا عمر موکت خود را طولانی تر کنید و بدانید باید با چه روش هایی جای مبل را از روی موکت از بین ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور گسترده ای به این موضوع بپردازم.

از بین بردن جای مبل از روی موکت

یکی از عناصر مهم که در خانه و دکوراسیون داخلی خانه ها نقش بسیار با اهمیتی را در زیبایی و دکور دارد موکت میباشد. وکت ها انواع مختلفی دارد که شما عزیزان می توانید آنها را در آیریس موکت مشاهده کنید. گاهی اوقات ممکن برای شما عزیزان هم پیش آمده باشد که جای پایه مبل یا صندلی بر روی موکت شما جا مانده و نتوانید آن را به ظاهر قبل بازگردانید. در اینجور مواقع به دلیل سنگینی و وزن زیاد مبل و صندلی باعث شده تا  موکت شما شکل اولیه خود را از دست داده باشد و شما به دنبال راهکاری برای از بین بردن جای مبل از روی موکت باشید. در ادامه با آیریس مکت همراه باشید تا بهترین روش ها را برای از بین بردن جای مبل از روی موکت را به شما عزیزان ارائه دهیم. آیریس موکت بهترین فروشگاه موکت های مختلف با انواع رنگ و جنس و بهترین گیفت میباشد که شما عزیزان می توانید از طریق وب سایت با ما در ارتباط باشید.

روش های از بین بردن جای مبل از روی موکت

در این قسمت می خواهیم شما عزیزان را با بهترین روش هایی که میتوانید جای صندلی، مبل و… را از روی موکت از بین ببرید و موکت را به حالت اولیه خود بازگردانید آشنا کنیم. در قسمت زیر بسیاری از این روش ها را برای شما عزیزان شرح داده ایم:

استفاده از یخ

میتوانیم به شما عزیزان این اطمینان را بدهیم ک ساده ترین روش از بین بردن جای مبل از روی موکت استفاده از یخ میباشد. فقط کافی است یخ را از قالب در آرده و بر روی فرورفتگی گذاشته و منتظر بمانید تا آب شوند. همچنان با آب شدن یخ موکت شما به اهر اولیه خود بازمیگردد.

روش های از بین بردن جای مبل از روی موکت

استفاده از سشوار

استفاده از سشوار برای از بین بردن جای مبل از روی موکت بسیار مناسب است. قبل از استفاده از سشوار باد محل فرورفتگی را تمیز کنید. برای این کار از جاروبرقی استفاده کرده و گرد و غبار را از بین ببرید سپس سشوار را با دمای متوسط به آرامی بر روی فرش بگیرید. گرمای باد سشوار به آسانی باعث برگشتن موکت به حالت اولیه خود میشود.

استفاده از اتو 

استفاده از اتو یکی دیگر از روش های ازبین بردن جای مبل از روی موکت میباشد. شما باید یه پارچه را که رنگ نمی دهد نمناک کرده و روی جای مبل قرار دهید سپس اتو را با دمای متوسط و فاصله اندازه برروی آن ها بکشید. گرمایی که اتو به موکت وارد میکند باعث میشود به حالت اولیه خود برگردد. 

استفاده از بخارشو

یکی از روش های بیار موثر در از بین بردن جای مبل از روی موکت میتواند بخارشو باشد. شما دستگاه بخارشو را روشن کنید و اجازه دهید گرم شود و بخار داغ را تولید کند و بعد به آرامی بر روی فرورفتگی موکت بکشید. لحظاتی صبر کرده و از یک برس الیاف فرش را به حالت های مختلف بکشید. این کار با بخار داغ باعث میشود موکت به حالت اولیه خودش برگردد.

استفاده از سکه

یک روش ساده اما قدیمی که میتوانید برای از بین بردن جای مبل از روی موکت از آن استفاده کنید سکه میباشد. شما عزیزان قسمت مورد نظر موکت  را خیس کنید تا الیاف نرم شوند و حالا سکه ای که آماده کرده اید را روی الیاف موکت  قرار داده و در جهت های مختلف جابه جا کنید  با این کار میتوانید به راحت باعث از بین بردن جای مبل از روی موکت شوید.

روش های از بین بردن جای مبل از روی موکت

روش های از بین بردن جای مبل از روی موکت

استفاده از پد پلاستیکی

شما عزیزان میتوانید از این روش برای از بین بردن جای مبل از روی موکت استفاده کنید. شما عزیزان می توانید پد های پلاستیکی را که مخصوص مبل یا صندلی خود خریده اید را بر زیر پایه های مبل گذاشته و اجازه ندهید مبل به موکت با فشار مستقیم آسیبی برساند.

نکات مهم از بین بردن جای مبل از روی موکت

  • بهترین کار این است که از روش هایی که باعث از بین رفتن الیاف موکت میشود استفاده نکنید. کشیدن موکت باعث از بین رفت و کش آمدن الیاف موکت میشود.
  • اگر جای مبل بسیار عمیق و تورفتگی بسیار زیاد میباشد میتوانید از روش های بالا به صورت ترکیبی استفاده کند. برای مثال هم از یخ و هم از سشوار برای از بین بردن جای مبل از روی موکت استفاده کنید که روشی موثر میباشد.
  • اگر با هر کدام از روش های بالا مشکل حل نشد به یک قالیشویی معتبر مراجعه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت آیریس موکت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاوران ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *