مجله آموزشی

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران کدام است؟ همانطور که میدانید امروزه از چمن مصنوعی با برند های مختلف در زمینه های مختلفی مانند استادیوم ها، مهدکودک ها، حیاط خانه و.. استفاده می شود. به هنگام خرید چمن مصنوعی حتما برای شما نیز سوال است که بهترین چمن مصنوعی با کیفیت بالا از کدام برند است؟ در ادامه با ایریس موکت همراه باشید تا بهترین برند چمن مصنوعی در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت چمن مصنوعی می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت ایریس موکت با ماموران ما در تماس باشید.

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

همانطور که میدانید زیبایی و سالم بودن طولانی مدت چمن مصنوعی به دلیلی پیشرفته بودن تکنولوژی و بدون استفاده از آب باعث شده که خواهان بسیار زیادی داشته باشد. چمن منوعی حساسیت زا نیست و به بدن اسیبی نمیرساند همچنین از کودهای شیمیایی در آن استفاده نشده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و اعتماد و ایمنی کامل از آن در هر کجا که میخواهید استفاده کنید. شما عزیزان با خرید بهترین برند چمن مصنوعی در ایران میتوانید در صرفه جویی آب بسیار نقش بسزایی داشته باشید.

 این ویژگی ها باعث شده که چمن مصنوعی محبوبیت زیادی در بین مخاطبان و عموم مردم داشته باشد.اگر به دنبال بهترین برند چمن مصنوعی ایران هستید میتوانید به وب سایت آیریس موکت مراجعه کرده و بهترین کیفیت و برند را در فروشگاه ما بیابید. در ادامه به معرفی انواعی از بهترین برند چمن مصنوعی ایران می پردازیم:

اطلاعات بیشتر: مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

چمن مصنوعی برند فیلا

چمن مصنوعی مونوفیلامنت بسیار زیبا و یکی از محصولات خوب برند ایرانی است، شکل بسیار خوبی دارد و نیاز هر ایرانی را برآورده می کند. در واقع این نوع چمن مصنوعی در برابر ضربه بسیار مقاوم است و پوشش بالایی دارد بنابراین می توان از آن در مدارس استفاده کرد.

چمن مصنوعی برند فیروزه

چمن مصنوعی مدل فیروزه یکی از محصولات برند ایرانی است که دارای تراکم بالا و ارتفاع الیاف بسیار کم است اما کیفیت و ویژگی های متریال بسیار خوبی دارد اما بیشتر جنبه تزیینی دارد تا کاربردی. این برند دارای چمن مصنوعی موکتی نیز می باشد.

چمن مصنوعی برند افرا

این چمن مصنوعی یکی از بهترین محصولات  ایرانی می باشد که با توجه به شباهت زیاد به چمن طبیعی و همچنین دارای تراکم بالا، بسیار زیبا و لطیف دارای ویژگی های مناسب با ذائقه ایرانی می باشد. در منزل و هر مکان دارای لطافت خوبی است که در حین حرکت از بین  نمی رود و مقاومت بالایی دارد بنابراین برای مکان های پرتردد مانند مدارس یا مهدکودک ها علاوه بر اینکه در برابر حرکت بسیار مقاوم است توصیه می شود حتما این برند خریداری شود.

اطلاعات بیشتر: چمن مصنوعی موکتی چیست؟

چمن مصنوعی برند رویال

یکی دیگر از محصولات ایرانی مدل رویال انو می باشد که به دلیل تراکم بالا و ارتفاع 25 میل که بسیار زیبا بوده و از نظر ظاهری فرم خوبی دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند.

چمن مصنوعی برند سپیدار

یکی از محصولات با کیفیت و بهترین برند چمن مصنوعی در ایران چمن مصنوعی مدل سپیدار می باشد. این برند بسیار محبوب و مورد علاقه ایرانیان است. این محصول دارای تراکم بالایی بوده و از الیاف بلند ساخته شده است. این دو ویژگی از جنبه های مثبت چمن مصنوعی سپیدار است. اگر می خواهید چمن مصنوعی مرغوب و با قیمت مناسب بخرید، چمن مصنوعی سپیدار یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

موارد بالا بهترین برند چمن مصنوعی در ایران میباشند که شما عزیزان میتوانید از طریق وب سایت آیریس موکت به خرید آنها اقدام کنید.

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

ویژگی های بهترین برند چمن مصنوعی ایران

برای خریدن چمن مصنوعی اینکه بدانید برند دارای چه ویژگی هایی میباشد بای شما اعتبار چمن مصنوعی را مشخص میکند. در قسمت زیر برای شما عزیزان ویژگی های بهترین برند چمن مصنوعی ایران را شرح داده ایم:

کیفیت ساخت: بهترین برند چمن مصنوعی باید از مواد خوب و ساختاری مناسب برخوردار باشد.

ظاهر طبیعی: رنگ طبیعی، نرمی و لطافت الیاف مهم ترین نقش را در برند دارند.

مقاومت در برابر شرایط جوی: مقاوم بودن در برابر باران، تگرگ، برف، آفتاب سوختگی و گرما و …

ثبات رنگ: در مدت طولانی تغییر رنگ نداشته باشد و مثل روز اول تازه و زیبا بماند.

بهداشت و دوام: بهداشتی بودن مواد چمن مصنوعی که در آن استفاده میشود یعنی مواد در برابر قارچ و باکتری مقاوم باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا مشتری به شما عزیزان اعتماد کند.

اطلاعات بیشتر: قیمت چمن مصنوعی ظریف مصور

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

قیمت بهترین چمن مصنوعی در ایران

همانطور که می دانیم چمن مصنوعی انواع مختلفی دارد و قیمت چمن مصنوعی بسته به ضخامت، نوع الیاف، نخ، ارتفاع و … متفاوت است، به عنوان مثال در چمن مصنوعی از دو نوع نخ منوفیلامنت و فیبریلیت استفاده می شود و قیمت آن محصول نهایی بسته به نوع نخ مورد استفاده متفاوت است. شما عزیزان می توانید برای قیمت بهترین برند چمن مصنوعی در ایران به وب سایت ایریس موکت مراجعه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ایریس موکت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

پرفروش ترین چمن مصنوعی های ایرانی

همانطور که می دانید چمن مصنوعی در فضای کار و در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه این محصول زیر پا انداخته می شود عموما با کفش بر روی آن راه می روند بهتر است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. در این میان برخی از چمن مصنوعی های ایرانی بسیار پرفروش هستند که این نشان از کیفیت بالای آن ها می باشد. چمن مصنوعی های برند ظریف مصور از این دست می باشند چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم با گارانتی به فروش می رسند.

دومین گزینه از چمن مصنوعی های پرفروش در ایران برندهای تلما و آلما می باشند که می توانید هر دو مورد را در لینک چمن مصنوعی مشاهده کنید و از نظر قیمت و کیفیت باهم مقایسه کنید. شما عزیزان برای خرید بهترین چمن مصنوعی بازار می توانید به مجموعه آیریس موکت مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *