مجله آموزشی

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

اگر شما نیز نام موکت اداری را شنیده ای قطعا می دانید که خرید آن نیاز به رعایت برخی از نکات دارد. در این بخش نکات کلیدی انتخاب موکت اداری را برای شما بیان خواهیم کرد تا با خیال راحت بهترین انتخاب را داشته باشید. ایریس موکت یکی از بهترین فروشگاه های خرید موکت و چمن مصنوعی میباشد که شما عزیزان میتوانید با اعتماد کامل و کیفیت بالا موکت اداری خود را خریداری کنید. در این مقاله می خواهیم شما عزیزان را با نکات کلیدی انتخاب موکت اداری آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

همانطور که میدانید موکت برای بیشتر خانه ها استفاده می شود. انواع موکت با رنگ بندی های مختلفی که دارد میتواند به خانه ی شما عزیزان طرح و نقش جذابی ببخشد. همچنین باید گفت از موکت ها تنها در خانه ها استفاده نمی شوند. موکت ها با انواع مختلفی که دارد در اداره ها، هتل ها، خانه ها، رستوران ها و… قابل استفاده می باشد. حال میخواهیم با شما عزیزان به معرفی موکت اداری بپردازیم و همچنین به نکات کلیدی انتخاب موکت اداری نیز اشاره کنیم.

منظور از نکات این است که ما در خرید موکت به رنگ، جنس ، کیفیت، برند و… توجه داریم اما میخواهیم به طور تخصصی تر به آن بپردازیم. مبلمان و میز کار بسیار در زمینه دکور اداری مهم میباشد اما یکی از مهم ترین موضوعات داشتن موکت و کفپوش های باکلاس میباشد. موکت اداری در آیریس موکت طرفداران خاص خود را دارد. شما عزیزان می توانید برای دیدن انواع موکت اداری برای دفتر کار و اداره خود به وب سایت ما مراجعه کنید. استفاده از موکت اداری برای کفپوش مجموعه شما بسیار متداول میباشد و مزایای زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نکات کلیدی انتخاب موکت اداری بپردازیم.

اطلاعات بیشتر: موکت خارجی بهتر است یا ایرانی؟

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

مهم ترین نکات کلیدی در انتخاب موکت اداری

موکت های اداری باید ویژگی های خاصی با محیط اداره شما داشته باشند. در ادامه به چند مورد از این نکات میپردازیم:

مهار الکتریسیته ساکن

همانطور که میدانید در بسیاری از مکان های اداری از وسایل های برقی خیلی زیادی استفاده میشود. جهت پیشگیری از یک سری مشکلات مانند آتش سوزی و بروز حوادث ناگوار شما عزیزان باید موکت هایی را خریداری کنید که مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن هستند. شما عزیزان می توانید این موکت ها را از وب سایت ایریس موکت خریداری کنید. موکت اداری از آتش سوزی و برق گرفتگی جلوگیری خواهد کرد.

پرز های کوتاه

هرچه پرز های موکت کمتر باشند و طول کمتری داشته باشند برای اداره و مجموعه شما مناسب تر خواهند بود. اگر موکت پرز بلندی داشته باشد درست است که نرم می باشد اما در محیط اداره شما باعث به بار آوردن بسیاری از مشکلات خواهد شد. شما عزیزان باید در اداره خود از موکت های پرز کوتاه استفاده کنید. موکت های پرز بلند برای جابجایی صندلی ها و مبل های اداری شما مناسب نمی باشند و از کشیده شدن آنها بر روی زمین جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از مشکلات موکت های پرز بلند این است که بسیار زود کثیف شده و شست و شوی آن آسان نمیباشد. اما موکت های پرز کوتاه به راحتی شسته شده و از بیماری های زیادی جلوگیری خواهد کرد. هرچقدر طول پرز موکت بیشتر باشد زودتر و بیشتر آلوده خواهد شد. حال با توجه به همه ی این مواردی که گفته شد باید به شما عزیزان بگوییم بهترین موکتی که میتوانید برای اداره خود تهیه کنید موکت اداری میباشد که بسیار مناسب میباشد.

اطلاعات بیشتر: نحوه تشخیص موکت باکیفیت از بی کیفیت

جنس موکت

یکی از مهمترین مواردی که شما عزیزان باید به آن توجه زیادی داشته باشید جنس موکت میباشد. برای تولید موکت اداری از الیاف های مختلفی استفاده میکنند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. این مزایا و معایب در کاربرد این موکت ها تاثیر بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است اگر میخواهید از کیفیت یک موکت اداری باخبر شوید به جنس به کار رفته در آن توجه داشته باشید. اینکه میگوییم جنس موکت مهم است منظور بر این میباشد که اگر بخواهید از این موکت ها در اداره خود استفاده کنید به دلیل رفت و آمد و تردد بسیار زیاد باید از بهترین جنس موکت استفاده کنید تا محکم بودن و ظاهر اولیه خود را از دست ندهد.

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

نکات کلیدی انتخاب موکت اداری

همانطور که میدانید موکت و فرش بعد از مدتی کار کردن رنگ و ظاهر اولیه خود را از دست میدهد این در صورتی میباشد که شما عزیزان از موکت اداری با کیفیت پایین استفاده کنید که در صورت تردد حالت خود را از دست بدهد. پس با این مواردی که گفته شد شما عزیزان باید از موکت هایی با جنس مناسب استفاده کنید. شما عزیزان می توانید موکت اداری مناسب خود را از ایریس موکت با بهترین جنس و انواع مختلف خریداری کنید.

جنس الیاف

در صنعت موکت دو نوع الیاف وجود دارد: الیاف مصنوعی و طبیعی که هر کدام در موکت ها به نحوه خود به کار میروند. از الیاف طبیعی موکت میتوان به پنبه، پشم، کتان و.. اشاره کرد و از الیاف مصنوعی به  پلی آمید، پلی استر، پلی پروپیلن و اکریلیک اشاره میشود.

الیاف پلی آمید: موکت های ساخته شده از الیاف پلی آمید بسیار مقاوم در برابر ساییدگی هستند. حتی می توان گفت که بهترین و بادوام ترین موکت های اداری آنهایی هستند که دارای الیاف پلی آمید هستند. از جمله مهم ترین ویژگی های الیاف پلی آمید می توان به سهولت مراقبت، خاصیت ارتجاعی، رنگ پذیری بالا و طرح های متنوع اشاره کرد.

الیاف پلی پروپیلن: پس از موکت های پلی آمید، مناسب ترین موکت های اداری آنهایی هستند که دارای الیاف پلی پروپیلن هستند. موکت های دارای این الیاف ثبات رنگ خوبی دارند و الکتریسیته ساکن را کاهش می دهند. از مهمترین مزایای این موکت ها می توان به قیمت مقرون به صرفه، عدم جذب رطوبت و ضد لک بودن آنها اشاره کرد. الیاف این موکت ها در مقایسه با الیاف پلی آمید از خاصیت ارتجاعی کمتری برخوردار است و می تواند مبلمان سنگین اداری را در خود جای دهد.

اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین موکت اداری

موکت اداری از کجا بخریم؟

شما عزیزان برای خرید موکت اداری باید از یک فروشنده با تجربه و باسابقه کمک بگیرید. فروشنده معتبر به شما عزیزان کاملا توضیحاتی که باید درباره خرید یک موکت اداری بدانید را ارائه میدهد. همچنین باید دارای ضمانت باشد تا بتواند اعتماد شما عزیزان را جلب کند. شما عزیزان میتوانید به وب سایت ایریس موکت مراجعه کنید و یکی از بهترین موکت های اداری آیریس را برای اداره خود خریداری کنید و ا با مشاوران ما در تماس باشد.

در این مقاله از آیریس موکت قصد داشتیم به بررسی نکات کلیدی انتخاب موکت اداری بپردازیم و بهترین ها را به شما عزیان معرفی کنیم تا بتوانید در انتخاب موکت خود بهترین باشید. آیریس موکت در زمینه موکت و چمن مصنوعی فعالیت دارد و بهترین ها را در بازار به شما عزیزان عرضه میکند فقط کافیست به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید و از مشاوران ما مشاوره های لازم را جهت خرید و نکات کلیدی مهم در انتخاب موکت اداری دریافت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *