مجله آموزشی

چمن مصنوعی اتاق کودک

چمن مصنوعی اتاق کودک

چمن مصنوعی اتاق کودک دارای چه ویژگی هایی میباشد؟ یکی از مهم ترین مسئولیت شما در خانه و خانواده فراهم سازی راحتی و آرامش برای کودک خود میباشد که فضای اتاق کودک باید طوری طراحی شود که دلبندتان جدا از روحیه شاد و سرزنده دچار آسیب جسمانی نشود.شما باید به این موضوع اهمیت بدهید که فرزند شما جدا از رشد جسمانی، رشد روانی درستی داشته باشد که این موارد با چمن مصنوعی اتاق کودک قابل حل است.

در ادامه آیریس موکت میخواهد چمن مصنوعی اتاق کودک را با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به شما عزیزان معرفی کند.در ادامه همراه ما باشید و جهت مشاوره رایگان درباره موکت و چمن مصنوعی میتوانید به شماره های درج شده در وب سایت آیریس موکت مراجعه فرمایید.

چمن مصنوعی اتاق کودک

یکی از بهترین ایده ها که هم مدرن و هم جذاب و زیبا میباشد که میتوانید برای طراحی اتاق کودک خود از آن استفاده کنید استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودک میباشد. وقتی از چمن مصنوعی با رنگ های زیبا و متناسب با فصل ها استفاده نمایید شادابی و طراوت را به کودک خود هدیه می دهید. همانطور که میدانید امروزه امکانات محدود و زندگی های شهری دلگیر شده و باعث از بین رفتن روحیه شاد کودکان ما میشود. اگر با وجود خانه ای کوچک و محدود بتواند برای کودک دلبندتان بهترین فضا را ایجاد کنید شما در چشم کودک خود بهترین خواهید بود. حال این موضوع چگونه ممکن میشود؟

شما عزیزان می توانید از چمن مصنوعی اتاق کودک برای فرزند دلبندان استفاده کنید تا روحیه ای شاد و خنده را به لب او بیاورید. استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودک بهترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود . چمن مصنوعی از الیاف پلیمری تولید شده و ضد آب هستند. همانطور که میدانید نصب  چمن مصنوعی برای هر مکانی متفاوت خواهد بود اما نصب چمن مصنوعی اتاق کودک در کمترین زمان و راحت ترین حالت ممکن انجام میشود. در ادامه می خواهیم به برخی از ویژگی ها و انواع چمن مصنوعی اتاق کودک اشاره کنیم، با ما همراه باشید.

ویژگی های چمن مصنوعی اتاق کودک

حال که میدانید چگونه میتوانید به اتاق کودک خود با استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودک رنگ و روح دهید بهتر است با ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشناییت داشته باشید. همانطور که میدانید کودکان شما مایل هستند در فضاهایی که کف آنها نرم باشد بازی کنند. استفاده از چمن مصنوعی با الیاف مناسب میتواند برای فرزند شما لذت بخش باشد. چمن مصنوعی اتاق کودک دارای رنگ بندی، الیاف متنوع، بهاره یا پاییزه، سبک و سنگین است که شما عزیزان می توانید طبق میل خود ان ها را انتخاب کرده  برای اتاق کودک خود از آنها استفاده نمایید.

چمن مصنوعی اتاق کودک ارای تراکم کم میباشد که بر خلاف چمن مصنوعی فوتبال نیازی نیست بالا باشد و این موضوع بر هزینه تاثیر گذار است. یکی دیگر از ویژگی های خوب چمن مصنوعی اتاق کودک شست و شوی آسان آن میباشد. کودکان بر اثر بازی ممکن است غذا یا نوشیدنی خود را بر روی چمن مصنوعی اتاق خود بریزند اما نگران نباشید شما عزیزان میتوانید به راحتی فقط با دستمال و یا جاروبرقی شروع به تمیز کردن کنید و نیازی به استفاده از مواد شوینده نمی باشد. چمن مصنوعی اتاق کودک به طور متوسط برای شما عزیزان 5 تا 7 سال قابل استفاده خواهد بود.

انواع چمن مصنوعی اتاق کودک

همانطور که میدانید تنوع چمن مصنوعی بسیار زیاد است و برای هر انتخاب شما باید محیط و عوامل مشخصی را در نظر داشته باشد. برای مثال چه نوع چم مصنوعی و در چه محیطی باشد؟ آیریس موکت به شما عزیزان این پیشنهاد را میدهد که از چمن مصنوعی هایی استفاده کنید که ایاف ساده و نرمی دارند. عواملی مانند ارتفاع الیاف، تراکم بافت، نوع برش هم تاثیر بسیار زیادی در انتخاب و نوع موکت خواهد داشت.آیریس موکت به شما عزیزان مدل های متنوع زیر را پیشنهاد میکند:

  • چمن مصنوعی اتاق کودک آران
  • چمن مصنوعی اتاق کودک تلما
  • چمن مصنوعی اتاق کودک آلما
  • چمن مصنوعی اتاق کودک ظریف مصور

این چمن مصنوعی ها بهترین مدل های آیریس موکت می باشد که میتوانید برای اتاق کودک خود بدون نگرانی تهیه فرمایید.

مزایای استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودک

با توجه  اینکه اتاق کودک خاص ترین مکان برای کودکان میباشد و ساعت های زیادی را در آنجا می گذرانند باید طبق خواسته کودک و نیازهای او دیزاین شده و دکور بسیار خوبی داشته باشد. بازی کردن و فعالیت داشتن کودکان در خانه باید برای شما عزیزان اهمیت داشته باشد تا بسیار از بچه ها به جای مجازی و تلوزیون به بازی کردن در اتاق خود مشغول باشند. از مهمترین مزایای استفاده از چمن مصنوعی اتاق کودک را میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 چمن مصنوعی اتاق کودک کاملا بهداشتی بوده و برخلاف چمن طبیعی که محیطی مناسب برای رشد قارچ ها و حشرات است انتخابی بسیار مناسب میباشد.

این کف پوش مناسب و نرم است و برای نوزادانی که چهار دست و پا حرکت می کنند بسیار مناسب بوده تا دست و پای آنها زخمی شود.

تنوع رنگ و طرح آن را برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می کند. به خصوص طراحی جدید پاییزی آن به گونه ای است که می توان آن را با هر طرح و دکوری ترکیب کرد.

بنابراین هنگام راه رفتن روی آن از هر گونه ضربه جلوگیری می کند و ظرافت و انعطاف پذیری بالایی دارد.

این موکت عایق گرما و سرما بوده تا کودک بتواند با پای برهنه روی آن راه برود و سرما را حس نکند.

دارای انعطاف بالا میباشد و هنگام راه رفتن و پریدن، الیاف فرو می روند و خم می شوند اما خاصیت ارتجاعی  آن الیاف به حدی است که پس از مدتی الیاف به حالت اولیه خود باز می گردند.

از سر خوردن و افتادن کودک در حین بازی جلوگیری می کند.

با نداشتن حالت اکو و صدا عایق صوتی خوبی را فراهم می کند و محیطی دنج و آرام را ایجاد می کند.

قیمت چمن مصنوعی اتاق کودک

با توجه به نوسانات بازار خرید چمن مصنوعی اتاق کودک چالش بزرگی به حساب می آید اما شما عزیزان باید به ماندگاری و طول عمر بالای این چمن ها دقت بسیاری داشته باشید و خرید این نوع موکت ارزش یک بار هزینه را دارد. قیمت چمن مصنوعی اتاق کودک به عواملی مانند:

  1. بلندی الیاف
  2. متریال
  3. تراکم الیاف
  4. دیتکس
  5. بکینگ
  6. تک بافت بودن با دو بافت بودن آن دارد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و مشاهده انواع چمن مصنوعی اتاق کودک به وب سایت آیریس موکت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *