مجله آموزشی

چمن مصنوعی از کجا بخرم

چمن مصنوعی از کجا بخرم

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟ این سوالی است که بیشتر کسانی که به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت برای خود هستند می پرسند شما عزیزان می توانید تا انتهای این مقاله همراه ایریس موکت باشید تا به شما بهترین فروشگاه خرید چمن مصنوعی را معرفی رده و با ویژگی های یک چمن مصنوعی خوب آشنا شوید. برای خرید و یا دریافت قیمت چمن مصنوعی می توانید به لینک های درج شده در سایت مراجعه کنید.

چمن مصنوعی چیست؟

بیش از نیم قرن از اولین معرفی چمن مصنوعی می گذرد. الیاف تولید شده در ابتدا شباهت زیادی به چمن طبیعی نداشت و سپس بسیار گران شد و فقط در زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال و زمین های گلف مورد استفاده قرار گرفت. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید در استفاده از مواد اولیه، چمن مصنوعی تولید شده ظاهر بسیار طبیعی تری پیدا کرد و با کاهش قیمت این محصول، چمن مصنوعی شروع به کار کرد که برای حیاط و بالکن و همچنین برای پشت بام و روف گاردن در ساختمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری استفاده شده است. حال میخواهیم جواب سوال چمن مصنوعی از کجا بخرم؟ را باهم پیدا کنیم. تا اخر این مقاله از آیریس موکت همراه ما باشید.

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

شما می توانید با انتخاب چمن مصنوعی سهم خود را در حفظ محیط زیست انجام دهید. اما خرید این محصول را فراموش نکنید و به معتبرترین و معروف ترین مرکز فروش مراجعه کنید. مرکزی که تمام تلاش خود را می کند تا انتخابی مطمئن و راحت داشته باشید و دقیقاً محصول مورد نظر را به شما عرضه کند. برای پاسخ به سوال چمن مصنوعی از کجا بخرم؟ باید گفت که معیارهای مختلفی برای خرید چمن مصنوعی وجود دارد که شما عزیزان باید به آنها توجه کنید که عبارتند از:

اطلاعات بیشتر: مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران

ظاهر و زیبایی

ظاهر، رنگ و بوی چمن مصنوعی کیفیت آن چمن را تعیین می کند. اولین معیاری که هنگام خرید چمن مصنوعی باید در نظر گرفت این است که آیا چمن دارای رنگ و بوی تازه است یا خیر.

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

وزن سنگین یا سبک

اگر چه، تشخیص این موضوع یک کار تخصصی است اما ما شما را تشویق می کنیم که بین نمونه ها بگردید و آنها را امتحان کنید. سپس وزن آنها را مقایسه کنید. با این کار ساده شما قادر خواهید بود بین سبک ترین و سنگین ترین چمن تمایز قائل شوید. البته انتخاب شما سبک ترین یا سنگین ترین چمن مصنوعی نیست.بلکه متعادل ترین آنهاست. چرا؟ زیرا مراحل نصب چمن مصنوعی به وزن محصول بستگی دارد. به عنوان مثال، هرچه چمن مصنوعی سنگین تر باشد، نصب آن دشوارتر است همچنین انعطاف پذیری و دوام محصول ارتباط مستقیمی با وزن چمن مصنوعی دارد.

انتخاب رنگ سلیقه ای

اگرچه انتخاب رنگ کاملاً سلیقه ای است. اما باید گفت که هر چه رنگ چمن مصنوعی سبزتر باشد، بهتر است. اما یک چیز اصلی در مورد نمونه‌های زرد و سبز وجود دارد: آنها بوی علف می‌دهند و اگر فکر می‌کنید که بوی تازه‌ای مانند نمونه‌های دیگر می‌دهند، احتمالاً هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. اما در این حالت هر رنگ یا بویی غیر از تازگی به این معنی است که چمن شما کاملاً مرده است و هیچ تفاوتی با فرش موقت ندارد.

ارزان بودن

هنگام خرید، هزینه همیشه یک نکته بسیار مهم است. اگر از وب سایت های مختلف بازدید کرده باشید، متوجه تفاوت محسوسی در قیمت چمن مصنوعی شده اید که عمدتا به دلیل تفاوت کیفیت است. البته نوع چمن مصنوعی نیز قیمت آن را تعیین می کند. خوشبختانه آیریس موکت به خرید چمن مصنوعی را با  قیمت ارزان آسان می کند این گروه به عنوان یکی از معتبرترین و صاحب نام ترین تولیدکنندگان داخلی، خود را متعهد به ارائه چمن مصنوعی با کیفیت و قیمت مناسب می داند و محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کند تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

اطلاعات بیشتر: قیمت چمن منصوعی دیواری

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

چمن مصنوعی از کجا بخرم؟

تشخیص کیفیت

در این مرحله، این سوال مطرح می شود: چگونه می توان چمن مصنوعی با کیفیت بالا را هنگام خرید تشخیص داد؟ برای تعیین کیفیت، فقط باید چند نکته کلیدی را به خاطر بسپارید و از خریدار خود بپرسید:

ایمنی محصول: یکی از ویژگی های مهم چمن مصنوعی، مقررات ایمنی در طراحی آن است.

ساختار چمن مصنوعی: همین که پشت چمن مصنوعی ساختار بسیار مقاومی داشته باشد کافی است.

مقاومت چمن مصنوعی:  اگر می خواهید چمن مصنوعی شما پس از چند سال زیبا و مرتب به نظر برسد، به چمن مصنوعی باکیفیت و بادوام نیاز دارید.

تراکم چمن

چمن مصنوعی از نظر تراکم انواع مختلفی دارد که بسته به نوع استفاده میزان تراکم آن تعیین می شود. به عنوان مثال، تراکم چمن مصنوعی انتخاب شده برای بازی کودکان و حیوانات با چمن مصنوعی برای ورزش متفاوت است. بنابراین قبل از خرید حتما اطلاعات دقیقی در مورد تراکم مورد نیاز چمن مورد نظر خود به دست آورید.

ارتفاع چمن

ارتفاع چمن به ارتفاع برگ های چمن اطلاق می شود. این تابع با توجه به نیاز شما تعیین می شود. اگر می خواهید چمنی زیباتر داشته باشید، باید از چمن بلندتر و ضخیم تر استفاده کنید. این نوع چمن با گذشت زمان صاف تر و جذاب تر می شود. خرید چمن مصنوعی با ارتفاع 30-37 میلی متر از نظر زیبایی بهترین نوع چمن است. اما اگر می خواهید روی چمن از مبلمان استفاده کنید، توصیه می شود ارتفاع چمن را کمتر در نظر بگیرید زیرا پایدارتر خواهد بود.

اطلاعات بیشتر: قیمت چمن مصنوعی موکتی

گارانتی

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب محل خرید چمن مصنوعی گارانتی است. با وجود ویژگی گارانتی محصول، خرید آسان و بدون نگرانی انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید جهت تایید با تیم خرید تماس بگیرید. بنابراین قبل از خرید حتماً ضمانت چمن مصنوعی انتخابی را از فروشنده جویا شوید و شرایط فروش آن را جویا شوید.

آیا قصد خرید چمن مصنوعی برای بالکن یا حیاط خود را دارید؟ یا نه، آیا تصمیم به خرید این محصول برای ورزشگاه یا جاهای دیگر گرفته اید؟ چمن مصنوعی با توجه به محیط مورد نظر طراحی می شود و ویژگی های چمن باید با کاربری فضا مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، چمن مصنوعی برای بالکن را می توان با سایر عناصر تزئینی آنجا هماهنگ کرد. علاوه بر این، تراکم و ویژگی هایی مانند ضد حساسیت بر خرید و قیمت چمن مصنوعی برای بالکن تأثیر می گذارد. آیریس موکت بهترین فروشگاه ای خرید چمن مصنوعی میباشد که شما عزیزان می توانید برای اطمینان خاطر با مشاوران ما تماس بگیرید و یا به وب سایت آیریس موکت مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *