مجله آموزشی

چمن مصنوعی برای کف مغازه

قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه

حتما برای شما هم پیش آمده است که وارد مغازه ای شوید که کف آن از چمن مصنوعی استفاده شده است و یا اینکه دکور آن با استفاده از چمن مصنوعی بوده است. این کفپوش و یا دیوار پوش گزینه ای مناسب برای دکور کردن فروشگاه شما می باشد. اگر شما نیز به دنبال یک چمن مصنوعی برای کف مغازه، دیوار، جلو و یا داخل فروشگاه خود هستید با ما همراه باشید.

برای مشاهده قیمت چمن مصنوعی کلیک کنید

بهترین چمن مصنوعی برای کف مغازه از چه برندی میباشد؟ برای انتخاب چمن مصنوعی برای کف مغازه به چه ویژگی هایی نگاه کنیم؟ چمن مصنوعی یک محصول مانند چمن طبیعی است که شما احساس می کنید که به چمن طبیعی نگاه می کنید. اگرچه چمن مصنوعی برای اولین بار در زمین های فوتبال و زمین های ورزشی استفاده شده است،  اما امروزه چمن مصنوعی برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید می شود.

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده از آن در کف مغازه ها و فروشگاه ها می باشد.در ادامه با آیریس موکت می خواهیم به شما بهترین چمن مصنوعی برای کف مغازه را معرفی کنیم. با ما همراه باشید و جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید به شماره های درج شده در وب سایت آیریس موکت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

چمن مصنوعی برای مغازه

این سوال پیش می آید که آیا چمن مصنوعی برای کف مغازه یا فروشگاه شما عزیزان مناسب میباشد یا خیر؟ این محصول کاربرد های مختلفی دارد که از جمله کاربرد های آن در کف مغازه و یا فروشگاه میباشد. چند سال است استفاده از چمن مصنوعی برای کف مغازه ها رواج پیدا کرده و بیشتر کسانی که دارای مغازه و یا فروشگاه هستند برای دکوراسیون داخلی خود از چمن مصنوعی با کیفیت و زیبا با رنگ های مختلف استفاده می نمایند.

برای مثال در ویترین مغازه، کف مغازه،دیوار و قفسه های مغازه و پله ها میتوانید از این چمن های مصنوعی استفاده کنید. باید به شما عزیزان بگوییم میتوانید هر نوع چمن مصنوعی را که تمایل دارید برای مغازه خود استفاده کنید ولی اما از برند های معتبر و فروشگاه های معتبری استفاده کنید که با ضمانت این چمن مصنوعی ها را به فروش میرسانند.

چمن مصنوعی برای کف مغازه

چمن مصنوعی برای کف مغازه

چمن مصنوعی برای کف مغازه بسیار مناسب بوده و شست و شو و تمیز کاری آسانی را برای شما عزیزان رقم میزند. شما عزیزان می توانید رای تمیز کردن این چمن های مصنوعی از اب و یا پارچه نم دار استفاده کنید. توجه داشته باشید بعد از اتمام ست و شو از خشک بودن چمن مصنوعی مطمئن شوید. چمن مصنوعی برای کف مغازه در انواع و رنگ بندی های مختلفی در آیریس موکت موجود است که میتوانید با مراجعه به وب سایت ما از انواع مختلف با برند های معتبر و عالی بازدید کرده و هرکدام را سفارش دهید. شما می توانید بهترین برند چمن مصنوعی در ایران را برای فروشگاه خود تهیه کنید.

چمن مصنوعی، ایده ارزان برای مغازه

در مغازه ها و فروشگاه ها می توان از چمن مصنوعی در فضاهای مختلف برای ایجاد دکوراسیونی جذاب و چشمگیر استفاده کرد. با استفاده از چمن مصنوعی در این مناطق می توانید از محیط کاری دلپذیر و فروش جذاب در چنین محیطی لذت ببرید. در قسمت زیر با کاربرد چمن مصنوعی در برای کف مغازه آشنا خواهیم شد:

نصب چمن مصنوعی برای کفپوش مغازه

نصب چمن مصنوعی بر روی کفپوش مغازه باعث زیبایی و رنگ و روح دادن به فضای کسب و کار شما عزیزان میشود.

نصب چمن مصنوعی برای کف ویترین

همانطور که میدانید مردم به ظاهر مغازه بیشتر از محصولا و.. نگاه میکنند پس استفاده از چمن مصنوعی برای ویترین های کف مغازه بسیار کاربردی خواهد بود.

نصب چمن مصنوعی بر روی پله ها

راه پله های مغازه ممکن است سر باشد و یا بی روح باشد با استفاده از چمن مصنوعی کف مغازه میتوانید به آنها روح داده و مانع از تردد سخت و سر خوردن شوید. برای فروشگاه از چمن مصنوعی موکتی نیز استفاده می شود. اگر نمی دانید چمن مصنوعی موکتی چیست؟ روی لینک کلیک کنید.

مزایای چمن مصنوعی برای مغازه

چمن مصنوعی برای کف مغازه ها مزایای زیادی دارد. این محصول به خوبی با تغییرات آب و هوایی سازگار است و ظاهری زیبا و طبیعی به محیط می بخشد. علاوه بر این، نگهداری و تمیز کردن آن بسیار آسان خواهد بود و عمر طولانی دارد.از چمن مصنوعی میتوان در هر طرح و نوعی در کف فروشگاه استفاده کرد که به جذب مشتری و افزایش فروش کمک می کند. علاوه بر این، وجود چمن مصنوعی در کف مغازه یا فروشگاه می تواند به کاهش خطر سر خوردن مشتریان کمک کند. این محصول نمای آرامش بخشی به فضا ارائه می دهد و ظاهر فروشگاه را زیبا می کند. در ادامه برخی دیگر از مزایای چمن مصنوعی برای کف مغازه اشاره میکنیم:

  • یکی از مهمترین مزایای این محصول سازگاری آن با تغییرات آب و هوایی است.
  • چمن مصنوعی ظاهر بسیار زیبایی دارد و نمایانگر طبیعت است.
  • تمیز کردن و نگهداری چمن مصنوعی بسیار آسان است زیرا قابل شستشو است.
  • چمن مصنوعی برای کف مغازه عمر طولانی و ظاهری شیک دارد.
  • قابل استفاده در هر طرح و نوع دلخواهی که میخواهید میباشد.
  • مشتریان با ورود به فروشگاه شگفت زده می شوند و این عامل ممکن است به علاقه بیشتر و افزایش فروش تبدیل شود.
  • وجود چمن مصنوعی در فروشگاه امکان سر خوردن مشتریان را کاهش داده و به عنوان ضربه گیر عمل می کند.
  • مشاهده چمن مصنوعی در کف فروشگاه، روحیه را بهبود می بخشد و فضا را آرامش بخش می کند.

نکات مهم در انتخاب چمن مصنوعی برای کف مغازه

شما عزیزان باید قبل از خرید چمن مصنوعی برای کف مغازه یا فروشگاه ود به نکات مهمی توجه داشته باشید که در قسمت زی به آن اشاره میکنیم:

ارتفاع

ارتفاع چمنی که برای مغازه انتخاب می کنید باید بلند باشد و زیبا به نظر برسد و حس نرمی و لطافت را به مشتری القا کند.

رنگ

چمن مصنوعی ها در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند شما عزیزان میتوانی برای کفت مغازه خود از انواع رنگ بندی های مختلفی استفاده نمایید.

وزن

2 الی 3 کیلوگرم وزن چمن مصنوعی برای مغازه شما عزیزان کافی میباشد تا هنگام تردد دچار جا به جایی در کف مغازه نشود.

قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه

قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه

قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه

قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه با توجه به کاربری های مختلف آن متفاوت و متغیر است. عواملی مانند مدل، جنس، اندازه و تراکم الیاف، جنس و نوع چمن مصنوعی بر قیمت آن تاثیر می گذارد. برند سازنده نیز بر قیمت چمن مصنوعی موجود در فروشگاه تأثیر خواهد گذاشت.از سوی دیگر، شرایط کلان اقتصادی یک کشور و نوسانات آن کشور در بازار ها نیز می تواند بر قیمت چمن مصنوعی برای کف مغازه تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال قیمت دلار، تورم و هزینه های حمل و نقل می تواند قیمت این محصول را تغییر دهد. آیریس موکت فروشگاه  حرفه ای ارائه دهنده انواع چمن مصنوعی برای کف مغازه می باشد.انواع چمن مصنوعی را می توانید در سایت ایریس موکت بیابید. در صورت نیاز به راهنمایی برای انتخاب صحیح، از طریق وب سایت با مشاورین آیرس موکت تماس بگیرید.

خرید چمن مصنوعی برای مغازه

خرید چمن مصنوعی از مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران مزایایی دارد که این مزایا شامل خرید آنلاین و حضوری  محصول  در سایت بوده و می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و یا حتی کالا را مرجوع کنید. تمامی چمن های مصنوعی ارائه شده در ایریس موکت دارای ضمانت و اصالت محصول می باشد تا خیالتان راحت از یک خرید مستقیم باشد. با خرید از آیریس می توانید از کیفیت بالا و قیمت های رقابتی برخوردار شوید. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین ایریس موکت در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *