مجله آموزشی

چمن مصنوعی رستوران

چمن مصنوعی رستوران

چمن مصنوعی رستوران ها و فضاهای تجاری به عنوان یک گزینه کفپوش جذاب به شرط ایجاد کفپوش مناسب و نصب صحیح آن به خوبی عمل خواهد کرد. استفاده از چمن مصنوعی در رستوران یا کافه نیاز به نگهداری و نظافت روزانه دارد زیرا این مناطق ترافیک زیادی دارند. بنابراین، اگر به زیبایی یک رستوران یا کافه فکر می کنید، بهتر است چمن مصنوعی برای آن در نظر داشته باشید.

برای دریافت قیمت چمن مصنوعی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

چمن مصنوعی رستوران

امروزه با وجود تنوع زیاد رستوران ها و کافه ها، برای موفقیت در این نوع کسب و کار باید یک قدم جلوتر از سایر رقبا باشید. ارائه خدمات خوب یکی از گام های اصلی برای جذب مشتری است اما نمی توان تاثیر ظاهر رستوران و استفاده از دکوراسیون خلاقانه را نادیده گرفت. یک راه حل بسیار کاربردی برای صاحبان رستوران و کافه یا طراحان، استفاده از چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در تکمیل، مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، از نظر روانی، رنگ سبز به شدت بر روحیه افراد تاثیر می گذارد. بدون شک تجربه صرف چای عصرگاهی در فضای سبز بسیار دلپذیرتر از اقامت در فضایی خشک و بی روح خواهد.

مناسب ترین چمن مصنوعی برای رستوران

چمن مصنوعی رستوران ها و کافه ها بهترین راه برای ایجاد فضایی دلپذیر و دنج است. زیرا مردم عاشق طبیعت و رنگ سبز آن هستند. بنابراین اگر این فضا به درستی اجرا شود، رستوران را جذاب و خیره کننده می کند. با این حال، چمن مصنوعی با دکوراسیون داخلی تکامل می یابد، به این معنی که باید از آن برای مطابقت با دکوراسیون داخلی از نظر رنگ و مکان استفاده شود. چمن مصنوعی رستوران و مکان های تجاری باید چندین ویژگی داشته باشد:

  •   کیفیت بسیار خوبی داشته باشد
  • تراکم چمن مصنوعی باید مناسب و ترجیحا زیاد باشد.
  •  رنگ چمن مصنوعی رستوران باید با دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد.
  •  عمر طولانی داشته باشید

این ویژگی ها برای این نوع چمن مصنوعی تزئینی که در رستوران مورد استفاده قرار خواهد گرفت، حائز اهمیت است. این رستوران بسیار پرطرفدار است و می توانید هر نوع غذایی را در آن پیدا کنید. علاوه بر فشاری که ترافیک بر آن وارد می کند، میز و صندلی را نیز در خود جای می دهد. آنها ممکن است وزن زیادی نداشته باشند، اما می توانند در دراز مدت مضر باشند. در بسیاری از موارد چمن مصنوعی تحت تاثیر نور خورشید قرار می گیرد، بنابراین بهتر است که جنس این چمن مصنوعی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم است، بنابراین رنگ آن تغییر نمی کند و کیفیت آن کاهش نمی یابد.

مزایای انتخاب چمن مصنوعی برای رستوران

بدون شک اولین تصویری که در ذهن مشتری نقش می بندد تاثیر زیادی در بازگشت او به رستوران خواهد داشت. اغلب مردم به رستوران می روند نه فقط برای صرف غذا، بلکه برای آنها بسیار مهم است که در یک محیط آرام با دوستان باشند. اکنون زمان آن است که از خود بپرسید: آیا رستوران شما باعث می شود مشتریان شما احساس شادی و آرامش کنند؟ اگر پاسخ شما به این سوال منفی است، نگران نباشید، ما با ارائه راهکارهای مختلف شما را راهنمایی می کنیم. اولین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد برای شما انتخاب چمن مصنوعی رستوران است. استفاده از چمن مصنوعی به دلیل رنگ سبز آن می تواند در ایجاد محیطی دلپذیر و آرامش بخش بسیار موثر باشد.در ادامه مزایای مختلفی از چمن مصنوعی رستوران را برای شما عزیزان توضیح داده ایم:

جذب مشتری جدید: همانطور که همه شاهد هستیم این روزها بیشتر افراد جامعه به ویژه جوانان به دنبال مکان های متفاوت و غیر عادی هستند. اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی نیز در این مورد بی تاثیر نیست. اکثر مردم تجربیات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، بنابراین ایجاد یک محیط منحصر به فرد نه تنها رضایت مشتری را به همراه دارد، بلکه می تواند در جذب مشتریان جدید نیز بسیار موثر باشد. در واقع با ایجاد محیطی زیبا، خود افراد به صورت کاملا رایگان شما را تبلیغ می کنند.

نظافت آسان: چمن مصنوعی نه تنها زیباتر از سایر گزینه های کفپوش است، بلکه تمیز کردن آن نیز آسان تر است. برای تمیز کردن چمن مصنوعی، به سادگی زباله های بزرگ را از چمن جدا کنید و سپس از جاروبرقی برای حذف زباله های کوچکتر بین الیاف استفاده کنید. این محصول نیاز به مراقبت و نظافت خاصی ندارد و کثیفی کمتری نسبت به کفپوش های سنگی دارد.

مقاومت بالا در برابر تردد زیاد: چمن مصنوعی رستوران نه تنها بسیار نرم است، بلکه مقاومت بسیار بالایی در برابر ترافیک سنگین دارد. الیاف چمن مصنوعی برای مدت طولانی به صورت عمودی باقی می مانند و اگر به هر دلیلی الیاف پس از مدتی خمیده شوند، می توان به راحتی با استفاده از برس به حالت اولیه خود بازگرداند. ناگفته نماند که چمن مصنوعی رستوران کیفیت های مختلفی دارد.

قیمت مقرون به صرفه: همه ما می دانیم که صاحبان مشاغلی مانند رستوران ها و کافه ها در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده آسیب زیادی دیده اند. در این شرایط برای اجرای هر استراتژی بهتر است ابتدا به میزان هزینه ها توجه شود. خرید چمن مصنوعی رستوران از نظر صرفه جویی در هزینه انتخاب بسیار خوبی است. این محصول در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت موجود می باشد که بسته به توان مالی و بودجه خود می توانید آن را انتخاب کنید. بررسی این مقاله در مورد قیمت چمن مصنوعی رستوران می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب های بهتر و مقرون به صرفه باشد.

انواع چمن مصنوعی رستوران

در بازار چمن مصنوعی با تراکم و ارتفاع الیاف بالا و همچنین انواع زیادی از آن به فروش می رسد. اما کدام یک برای رستوران مناسب هستند؟ در بخش های قبلی توضیح داده شد که از چه نوع چمن به عنوان چمن مصنوعی برای رستوران ها و کافه ها استفاده شود. این جنس اولویت اصلی انتخاب شما است زیرا مقاومت و دوام چمن را در برابر انواع آلودگی ها و خطرات محیطی تضمین می کند. اما سه عامل دیگر باقی می ماند:

  1.  تراکم
  2. ارتفاع الیاف
  3.  رنگ الیاف

هر چه تراکم الیاف بیشتر باشد، کیفیت چمن مصنوعی رستوران بهتر است. این تراکم مربوط به تعداد نخ هایی است که از سوراخ های چمن خارج می شوند و فاصله بین هر درز چمن. هرچه این فاصله کوتاهتر باشد، چمن ضخیم تر خواهد بود. ارتفاع دانه نیز بسته به نوع فضایی که قرار است استفاده کنید متفاوت است.

به طور معمول از ارتفاع زیاد بین موزاییک و سنگ استفاده می شود اما برای زمین های ورزشی، رستوران ها، کافه ها و … از ارتفاع کم استفاده می شود. رنگ چمن مصنوعی نیز مهم است. اگر دوست دارید یک منظره زیبا با چمن مصنوعی تهیه کنید به رنگ چمن مصنوعی توجه کنید. چمن مصنوعی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، پس رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و فضای داخلی رستوران شما همخوانی داشته باشد.

نحوه نصب چمن مصنوعی در رستوران

  1. برای نصب چمن مصنوعی رستوران ابتدا باید به نوع کفپوش آن توجه کرد.
  2.  اگر کف صاف و هموار باشد، تراز کردن لازم نیست.
  3.   اگر کف آن از خاک، سنگ، گل و گیاه باشد، لازم است که فونداسیون انجام شود.
  4.   فونداسیون بدان معناست که علف های هرز و همچنین انواع گل ها و گیاهان را باید با استفاده از علف کش ها از بین برد.
  5. سنگ ها و سنگریزه ها را جمع آوری کنید.
  6. تسطیح با استفاده از سیمان، بتن یا هر ماده دیگری انجام می شود.
  7.  اندازه گیری سطح کف مورد نظر.
  8. چمن مصنوعی را پهن کنید و آن را با توجه به ابعاد کفی که اندازه‌گیری کردید، ببرید.
  9. چمن مصنوعی را در همان نزدیکی قرار دهید و آن را با چسب پلی اورتان وصل کنید.

نصب چمن مصنوعی به دقت و ظریف کاری بالایی نیازمند است حتما باید از متخصص و نصاب ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

خرید چمن مصنوعی رستوران

هنگام انتخاب چمن مصنوعی رستوران، بسته به میزان ترافیک و نحوه استفاده از آن باید چند نکته را در نظر گرفت. چمن های مصنوعی رستوران ، چمن های مصنوعی تزئینی نیز هستند که در انواع مختلف با ارتفاع و تراکم الیاف متفاوت تولید می شوند. هر چه تراکم بافت و ارتفاع الیاف چمن مصنوعی رستوران بیشتر باشد، پایداری آن بیشتر است. ضخامت نخ یا دتاکس یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم در انتخاب چمن مصنوعی است که بسته به نوع کاربرد در اندازه های مختلف استفاده می شود. آیریس موکت با ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما در انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی رستوران کمک می کند.

قیمت چمن مصنوعی رستوران

قیمت چمن مصنوعی رستوران به آنچه در مقاله گفته شد بستگی دارد. یعنی کیفیت چمن مصنوعی به نوع، تراکم و ارتفاع الیاف و همچنین رنگ بستگی دارد. این موارد به شدت روی قیمت تاثیر می گذارد. چمن مصنوعی از نایلون یا پلی اتیلن مرغوب، نرم و باکیفیت ساخته می شود، اما قیمت بالایی دارد. تراکم بالا یکی دیگر از عواملی است که تاثیر زیادی بر قیمت دارد. هر چه چگالی بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است.

برای خرید چمن مصنوعی رستوران میتوانید به وب سایت آیریس موکت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *